BILD BOMB

eftersom att jag la av med bloggningen för så längesedan tänkte jag nu lägga upp några bild-bombs inlägg, lite roligare än en lång text, eller hur? :)


wohoo. beställde sist, fick först. såvitt jag vet har ingen annan ens fått sin än? kallas: INVIDUELLA elever!


åååh! kolla vad fin :D


min fiiina lillebror :)


hehe =)


opera med pappa! kolla vad högt upp man kan sitta! helt sjukt faktiskt :)


såg guys & dolls. mycket bra =)


fika med bästa vän =)


mums :)


melon till frulle.. - inte helt fel!


löönch me anna på Mix It




världens finaste anna!


min favvis dampbarn :)


ja... ni ser ju själva :)¨

detta får räcka för nu, kommer mer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Tack :D



Åh, bildbomber gillar vi! :) Snygg studentmössa, jag vill också ha min snart :D :D

<3

2010-03-29 @ 08:45:50
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0