ALANYA

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
på lördag, om 6 dagar åker vi till alanya i turkiet. med vi menar jag, mig mikaela & linn. fy i bubblan vad jag längtar nu :), bara komma bort från skitsverige en vecka och kunna slappna av!!!

många undrar varför vi väljer ett ställe där de bara kommer vara runt 20-25 grader... ja... då kan jag säga som så att hade island stått på schemat så hade det varit lika kul de, så länge det blir en liten kontrast till vardagen osv osv.. Vi åker iallafall på lördag kväll och jag vet inte om ni ens förstår hur skönt det ska bli. Sånna här spontanresor borde göras oftare! mycket oftare... =)


linn , mikaela & mofaza =)



malin bad mig lägga upp ett inlägg med ''nytt i garderoben''..
får se om de dyker upp ikväll.. Ha en bra dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vad härligt me sol

2010-03-30 @ 08:53:01
Postat av: emma

åh, vad roligt att du uppdaterar igen gumman:) jag vill gärna se dina nya godbitar!!

2010-03-30 @ 09:20:43
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh, gud vad kul, darling <3

2010-03-30 @ 10:58:27
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: malin

JAAA men visa nuuuuu då! snälla :)

2010-03-30 @ 19:58:59
Postat av: anna

fusk! ha så jäääädra roligt nu ;D

2010-03-31 @ 07:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0